11/14/2013

Before and after

En ees tajunnut kuinka paljon mun kroppa on oikeesti muuttunut tämän dietin aikana ennen kun tein eilen illalla pienen kollaasin instagramiin. Päätin jakaa nämä ennen ja jälkeen kuvat myös tänne blogin puolelle jotta ei-instagrammaajat saavat myös nähdä nämä mun tulokset. 10 viikkoa siis takana Fitfarmin Bikini Challenge nettivalmennusta ja tulokset näyttää tältä. Ite oon hirmu tyytyväinen ja tosi ylpee itsestäni ja siitä mitä oon saavuttanut. Niinkun aikasemmassa BC-postauksessa kerroin oon oppinut tosi paljon näiden 10 viikon aikana. Voin kertoa että jos meikäläinen pystyy näinkin pieneen muodonmuutokseen pystyy kuka vaan! Oon aina ollu semmonenkin karkkimonsteri, syönyt mitä sattuu enkä oo omistanut minkäänlaista itsekuria ja silti oon pystynyt 10 viikon aikana pudottamaan sen 5 kg ja aion todellakin jatkaa tätä elämäntapaa. Olo on paljon parempi ja voin niin paljon paremmin kun ennen. Rakastan mennä salille, tykkään käydä juoksemassa ja kaikki urheilu tuntuu vaan niin paljon kivemmalta. Viihdyn omassa kehossani miljoona kertaa paremmin mitä tein noin kolme kuukautta sitten. Vielä on matkaa niihin mun tavotteisiin mutta tästä on hyvä jatkaa!

14 kommenttia:

  1. Mä syön terveellisesti ja liikun, mutta mun kulmakivi on suklaa. Voi vitsi miten mä rakastan suklaata ja aina kun päätän, että nyt en syö herkkuja niin mun mielessä ei muuta pyörikään ku se suklaa :DD Eli nostan hattua kun oon karkkimonsterina onnistunu noin hienosti, ei varmastikaan oo ollu helppoo! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo ei oo kyllä helppoa! nyt pitäs vaan jostain saada se kuri takas päälle kun muutaman päivän pitänyt diettaamisesta vapaata.. :D

      Poista
  2. Kun tänään heräsin niin tahtomattani muistin sut, vaikka vuosia sitten olin pakottanu sut unoholaan. Siitä on varmaan kulunu nyt tasan ikuisuus ja puoli kun viimeks tunnettiin toisemme, ja oon luultavasti sulle yhtä vieras ajatus kun sä oot mulle. En tiedä, tai siis tiedän mut en käsitä, miten päädyin sun blogiin just tänään ja luin sitä varmaan tuntitolkulla. Enkä tiedä miks mun sormet kirjottaa tätä nyt, kun niiden ei oikeesti pitäis... Ehkä ne kirjottaa koska ne haluu sulkea oven joka jäi sulkematta joskus kauan sitten, tai ehkä ne tahtoo raottaa ovea johonki joka olis voinu olla. Yhtä typeriä syitä molemmat.

    Tuntuu hullulta ajatella et viel tuntisin sut ku itseasiassa ollaan ihan ventovieraita ja ollaan molemmat muututtu jo ihan eri ihmisiks, mut silti haluisin salaa ihan innoissani kertoo sulle kaiken, niin ku vanhat ystävät jotka ei oo nähny vuosikymmeniin, mut se ei taida onnistua. Päällimmäisenä kumminkin halusin pyytää anteeks. Anteeks siitä miten mä hävisin. Jos ymmärrät, hyvä, jos oot ihan kysymysmerkkinä, ei se haittaa.

    Toivon et viel joku päivä meidän tiet kohtais ja saisin selittää miks. Ei siks et se muuttais mitään tai tekis musta pienempää mulkkua ja pelkuria, mut vaan siks et ois kiva nähä sut ja puhuu sulle vielä ainaki kerran.

    Oon onnellinen et sun elämä on raiteillaan ja oot pärjänny noin hyvin. Tavallaan oon melkein kateellinen :D Saatan ehkä piipahdella lukemassa sun kuulumisia silloin tällöin tai sitten en, mut joka tapauksessa olit mulle yks parhaista ystävistä mitä mulla ikinä oli. Toivottavasti tiedät et oot ihana ihminen. :)

    Onneks tää on monologi nii ei tarvi pelätä sun reaktioo tälle oudolle vuodatukselle jota en ees ite täysin tiedä miks sen kirjotin.. Mut ku näin sut tän ikkunan takaa mitä kutsut sun blogiks en voinu olla koputtamatta. Ehkä tunsin et pystyn vielä saamaan suhun yhteyden ja olla osa sun elämää, jos ei muuten niin ainakin tän yhden nimettömänä kirjotetun kommentin verran. Pidä huoli ittestäs. :)

    Lämpimästi muistellen,

    Se, jolla ei ole nimeä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pienen pohdinnan jälkeen kuka tämän mystinen henkilö on joka tämän kommentin mulle jätti luulen tietäväni kuka oot. Oon otettu, kiitollinen, hämmilläni mutta samalla onnellinen tästä kommentista. Jos oot se henkilö keneksi sinua luulen tahdon että otat muhun vielä yhteyttä. Oot pyörinyt mun, sekä varmasti muidenkin, mielessä useasti etkä todellakaan oo kadonnut mun elämästä minnekään, oot aina kulkenut mun mukana, muistoissa. Toivon myös että pystyttäis puhumaan ja näkemään. Jos olet se henkilö keneksi sinua luulen haluan mielelläni tutustua suhun uudestaan ja kuulla kaiken susta. Meillä on takana hirmusti yhteisiä hetkiä enkä oo unohtanut niitä enkä tuu koskaan unohtamaankaan. Toivottavasti sulla on kaikki hyvin ja toivon myös että otat muhun uudestaan yhteyttä.

      Poista
  3. Ihan mahtavaa Ninni! Olispa mullaki tollasta itsekuria ja inspiraatiota... Tsemppii sulle :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se alussa oli tosi vaikeeta ja sinne salille/lenkille meneminen oli niin kamalaa mutta sitten parin viikon jälkeen ku niitä tuloksia tuli niin sai myös sitä motivaatiota! Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. WAU mikä muutos ! ja viä noin lyhyes ajas :o

    VastaaPoista
  5. Nåmen tack! Är inte nöjd ännu själv så hard work fortsätter ;)

    VastaaPoista
  6. vau mikä muutos! upeaa työtä :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Siis oon yrittänyt jättää tänne kommenttia vaikka kuinka monta kertaa, eikä se ikinä tuu tänne!:D vähäks ärsyttävää.. Toivottavasti tämä nytten tulee 8) Vautsi vau Ninni! Huikeita tuloksia :) Saat olla kyllä ylpeä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt tuli! voi kiitos Linda! :) Oon kyllä tyytyväinen tähänkin tulokseen, nyt pitäs vaan kaivaa se itsekuri taas jostain tähän ruokapuoleen :D

      Poista