1/28/2014

Kauneusvinkki!

Kuten oon täällä blogin puolella aikaisemmin aika moneenkin otteeseen maininnut, niin kärsin todella nopeasti rasvoittuvasta ihosta. Mulla on myös tosi paljon epäpuhtauksia kasvoilla ja oon kokeillut kaikki maailman puhdistusaineet ja tökötit läpi, mutta mikään ei oo tuntunut auttavan. Aloitin myös e-pillereiden syönnin mun huonon ihon takia jokunen vuosi sitten. Kyllähän ne e-pillerit hieman auttoi, mutta ei kuitenkaan toivomallani tavalla. Oon edelleen jatkanut taistelemaan noita hemmetin finnejä ja epäpuhtauksia vastaan kokeilemalla edelleen epätoivoisesti kaikkia eri tuotteita, tuloksetta. Ihana äitini kuitenkin oli yhtenä päivänä ostanut mulle ruohonjuuresta täältä Turusta konjac sienen jota löytyy erilaisia eri ihotyypeille.

Hetken vähän epäilin äitin luontaistuote hömpötyksiä mutta pakko sanoa että tämä konjac sieni yllätti positiivisesti. Jo ensimmäisen pesun jälkeen tuntu ettei iho rasvoittunut lähes ollenkaan! Näin 2 viikon käytön jälkeen mun iho on muuttunut paljon parempaan suuntaan. Kasvot eivät rasvoitu enää lähes ollenkaan, meikki pysyy paljon paremmin kasvoilla ja muutenkin kasvot tuntuvat ja näyttävät paljon raikkaimmilta kuin ennen!
Konjac sieni siis syväpuhdistaa sekä kuorii ihon hellävaraisesti jättäen ihon hehkuvaksi sekä lisää verenkiertoa. Lisäksi sieni puhdistaa myös meikin ilman muita puhdistusaineita. Plussaa on vielä ehdottomasti se, että kyseinen ihmesieni kestää 1-3 kuukautta ja maksaa ainoastaan 8-9 euroa! Lompakon lisäksi konjac sieni on täysin ystävällinen myös luonnolle. Lisää tietoa konjac sienistä löydätte googlaamalla! ;-)

6 kommenttia:

  1. Mullan kans vähä erilainen ihmesieni! Sain sen tädiltä joululahjaks ku sillä on itellä ollu se käytössä jo hetken aikaa, hyväksi todettu munki mielestä. Se on kakspuolinen, toisella puolella lähtee meikit ja epäpuhtaudet (sillä lähtee vedenkestävä silmämeikkiki ku pelkästään kostuttaa vedellä!) ja toisella puolella voi kuoria ihon kevyesti. Ja sit vaa huuhdellaan, kätsää. Varsinki tää Balilla, ei tarvi tököttejä :) Tuotemerkki on Enjo, niillä on kaikkia kodin ihmepuhdistusvälineitä ja täti on ihan hurahtanu niihin ku on niin tehokkaita kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon yllättyny et jotku tommoset luontaistuotehömpät oikeesti tehoo :D

      Poista
  2. herranjestas, tämä vaikuttaa ihmesieneltä, jota on pakko testata :O kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  3. Haha, sattupa hauskasti :D Oon töissä Luontaistuntijassa, jossa myös myydään nuota ihmesieniä, ja tänään just hehkutin yhdelle asiakkaalle, miten mahtava keksintö toi on!

    Kivaa loppuviikkoa sulle !:)

    VastaaPoista