1/23/2014

Yesterday

Vähän ehkä huvittaa toi noinkin omaperäinen otsikko kun "yesterday" mutta minkäs teet kun mielikuvitus ei oikeen ikinä luista näiden otsikoiden keksimisen kanssa :-D En ymmärrä mikä siinä oikeesti on kun noita otsikoita on niin pirun vaikea keksiä. Toisilla on taas aina niin hyviä otsikoita ja mulla tommosia ihan perus tylsiä. Jos nyt kuitenkin mentäis siihen asiaan...
Eilinen päivä oli täynnä kaikenlaista aamusta iltaan ja taas kerran tuntu siltä kun vuorokaudessa olis ihan liian vähän tunteja. En halua mennä illalla myöhemmin nukkumaan koska sillon seuraava päivä menee ihan mönkään. Heräsin aamulla aikaisin salille ja salin jälkeen kipitin äkkiä kotiin vaihtamaan vaatteet, syömään aamupalaa ja siitä kiiruhdin kouluun. Niin kun oon varmasti jo maininnutkin täällä blogin puolella me suunnitellaan Lapinmatkaa vaihto-oppilaille jonka parissa ollaan tehty ihan hulluna töitä joka vie tosi paljon aikaa. Eilenkin oltiin kaheksaan asti illalla tekemässä hommia sen eteen. Onneks kaikki palaset alkaa pikku hiljaa loksahtaa paikoilleen...
Niin kun myös huomata saattaa, mun blogin ulkoasu on muuttunut hitusen. Itse oon ainakin tosi tyytyväinen. Pitäs vaan saada vähän uudenpi kuva tuohon oikeeseen sivupalkkiin kun kyseinen kuva on syyskuussa otettu. Ärsyttää kun mun kaikki pärstäkuvat on kameran kännykällä otettuja ja haluisin jonkun kivan kokovartalokuvan. Pitää varmaan laittaa Jussi joku viikonloppu töihin ;-D
Oon myös haaveillut jo hetken aikaa Olympuksen Pel lite kamerasta kun ei tuo järkkäri tunnu enää "mahtuvan" mihinkään... Saa nähdä jos sitä kesällä investoisi pienenpään kameraan kun nyt on vähän tiukkaa rahojen kanssa kun pitää sinne Lappiinkin säästää. En oo vieläkään oppinut säästämään rahaa kunnolla. Olisi varmaan korkea aika oppia joten jos teillä siellä ruudun toisella puolella on hyviä rahansäästövinkkejä niin kertokaahan niitä mullekin, kiitos.

Mitäs mieltä ootte uudistuneesta ulkoasusta?

2 kommenttia: