2/07/2014

Inspiksen hakua pukeutumiseen

Mulla on tosi vaihteleva tyyli. Joskus tykkään pukeutua pelkkiin farkkuihin ja perus valkoiseen neuleeseen ja joskus tykkään pukeutua vähän tyylikkäämmin. Pukeudun oikeastaan fiiliksen mukaan. Nykyään oon myös tajunnut miten paljon se mukavuus merkitsee. En halua että mun varpaat jäätyy talvisin niissä tutuissa ja turvallisissa consseissa tai kastuvan vesisateessa. En tiedä onko tämä mukavuuden haku ja viisastuminen (ainakin pukeutumisen suhteen) tullut iän myötä.

Mulla on hassu tapa aina ennen nukkumaan menoa valita seuraavalle päivälle vaatteet. Jos en saa vaatteita valittua niin en pysty nukahtamaan millään kun jään sänkyyn pyörimään ja pohdiskelemaan mitä sitä laittais kouluun päälle. Säästän siinä ihan hirveesti aikaa aamusin että valitsen ne vaatteet jo edeltävänä päivänä sillä siinä asukokonaisuuden päättämisessä kestää aina ikuisuus jos toinenkin. Viime aikoina mulla on mennyt vähän turhankin kauan aikaa asujen päättämiseen joten päätin klikkailla itteni Polyvoren syövereihin pitkästä aikaa kaivelemaan vähän inspistä. Tällaista sain aikaan tällä kertaa:
Casual
sporty
Näistä kollaaseista hyvin huomaa sen mun vaihtelevan tyylin. Joskus tekee mieli heittää päälle pelkät farkut ja vaalean neuleen sekä peittää töpööset ylipolvensaappailla kun taas seuraavana päivänä haluun yhdistää asuun paljon enemmän juttuja. En pitänyt ennen ollenkaan siitä kun porukka yhdisteli lenkkareita arkivaatteisiin mutta nyt se näyttää munkin silmään jo varsin kivalta. Oon tässä jo hetken haaveillutkin joistain kivan värisistä lenkkareista ;-)

Miten te pukeudutte ja vaihteleeko teidän tyyli?

2 kommenttia:

  1. Oi miten kivoja asukokonaisuuksia!:) Ja mun tyyli vaihtelee myös ihan päivästä ja fiiliksestä riippuen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monella on kyllä varmaan toi fiilispukeutuminen! musta se on ainakin kivaa vaihtelua :-)

      Poista