2/05/2014

Vuosi takaperin

Vuosi sitten meikäläinen näytti tältä. Mulla oli tuolloin liukuvärjäys hiuksissa ja pakko sanoa että noi hiukset näyttää kyllä tosi kivoilta. Ikävöin myös tota rusketusta kun oltiin just tultu tuolloin Thaimaasta. Hurjaa ajatella että siitäkin reissusta on jo vuosi! Pidetään nyt peukkuja että pääsen sinne työharjoitteluun niin pääsis taas sinne ihaniin maisemiin :-)

Vuosi sitten asuin vielä Pohjanmaalla mun entisen poikaystävän kanssa. Työskentelin ihanassa kahvilassa ihanien ihmisten kanssa. Kyllä on muuten ikävä niitä työkavereita! En edes muista koska oltais viimeksi vietetty yhdessä kunnolla aikaa. Muistan kun vietettiin joka viikko leffailtaa ja ruokalistalla oli uuni nachot jauhelihan, punasipulin ja salsan kera. Leffana toimi joko romanttinen lällykomedia ja useimmiten kauhuleffa jonka jälkeen oltiin aina ihan kuset housuissa.

Oon myös muuttunut ihmisenä ihan hirveesti. Vaikka vuosi onkin aika lyhyt aika musta tuntuu että oon aikuistunut ihan hirveesti. Oon alkanut tajuamaan asioita ja ajattelemaan tiettyjä asioita ihan eri tavalla. Osaan nykyään keskustella riitelemättä enkä vaan huuda ja paisko tavaroita ja ovia. Vuosi 2013 oli mulle muutenkin tosi tapahtumarikas vuosi. Erosin pitkästä suhteesta, rakastuin uudelleen, pääsin opiskelemaan, muutin Turkuun, alotin jääkiekon kahden vuoden taon jälkeen ja oon saanut paljon uusia ystäviä. Vaikka elämäni olikin yhtä vuoristorataa vuonna 2013 oon silti tosi onnellinen kaikesta mitä oon kokenut viime vuoden aikana! :-)

Mitäs muuten tykkäätte noista hiuksista?

2 kommenttia:

  1. Vuodessa tosiaan ehtii tapahtua hirveästi isoja asioita! :)

    Hiukset näyttää tosi hyvältä! Sulle sopii tuollainen tummempi sävy tosi hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällä hetkellä mä haaveilinkin taas noista tummista hiuksista mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu :)

      Poista