1/20/2015

SNAPSHOTS

Viime päivien aikana ei oo tapahtunut oikeestaan mitään erikoista. Jennin vanhemmat tuli reilu viikko sitten ja ne lähtikin tossa eilen takaisin suomeen. Jennin porukat toi mukanaan vähän suomalaisia herkkuja kuten salmiakkia ja lakuja, ja voin kertoa että oli näkemisen arvoiset ilmeet taikkujen kasvoilla kun ne maisto ekaa kertaa salmiakkia, eli thaimaalaisittain "finnish black candyä" :D Tuntuu ihan hassulta että omat vanhemmat saapuu tänne viikon päästä ja kun ne lähtee kotiin meilläkin on enää kuukausi jäljellä. Aika on mennyt ihan sairaan nopeesti! Oon varmaan sanonut ton saman lauseen joka postausessa, haha :D
Oon jo hetken aikaan harkinnut gopron hankkimista kun ei nää puhelimella otetut kuvat oikeen miellytä enää silmää. Täältä Thaimaasta sais tietenkin vähän edullisemmin noita GoPro kameroita, mutta se 300-500€ laittaminen kameraan jota ei ehkä kuitenkaan tuu käytettyä suomessa niin paljon vähän mietityttää. Joka päivä mä töissä siitä goprosta haaveilen, varsinkin kun sais snorklatessa niin hyvää materiaalia... Onhan mulla tietenkin toi järkkäri, mutta sitä on niin hankala roudata paikasta toiseen. Ehkä mä laitan ton gopron hankkimisen vielä hetkeksi kuitenkin mietintämyssyn alle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti