4/28/2015

WEEK 17

Just tässä yks päivä mietin kun joku mulle huomautti että mulla on reilu 600 kuvaa instagramissa että 80% niistä kuvista taitaa olla näitä mun perus selfieitä...\\ Taisinkin mainita täällä blogin puolella, että mulla oli viimeviikolla kaverin koira hoidossa muutaman päivän. Meillä oli Bambin kanssa niin hauskaa vaikka kyllähän siinä iski totuus vasten kasvoja että millasta se koiran hoitaminen sitten käytännössä oikeasti on. \\ Kevät on ollut mulle henkisesti todella raskas ja oon tässä jo pariin otteeseen selaillut Thaimaan kuvat läpi ja haaveillut pääseväni takaisin johonkin lämpimään tai edes johonkin pois täältä Suomesta. \\ Kun elämässä tapatuu isoja muutoksia niin pitäähän sitä muuttaa myös ulkonäköä. Viihdyn näissä bruneissa niin paljon paremmin!
Perus Ikea reissu Even kanssa kun piti ainoastaan mennä ostamaan lakanat ja jokainen teistä siellä ruudun toisella puolella voi vaan arvata tuliko ostettua ainoastaan ne lakanat... \\ En tiedä kuinka kauan mun on ollut tarkotus viedä matot pihalle tai saatika edes imuroida ja lauantaina sain itseäni vihdoin ja viimein itseäni niskasta kiinni tämän asian suhteen ja on kyllä niin mukava oleskella taas ihan putipuhtaassa kodissa! \\ Lauantaina vietettiin Even kanssa tyttöjen iltaa ja piristykseksi Eve toi mulle myös ihania kukkasia ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti