11/24/2015

35 NELIÖTÄ

Niinkun otsikosta saattaa ymmärtää, on tänään vuorossa meikäläisen kodin esitteleminen! Koko blogihistorian aikana, mulla ei oo tainnut olla kertaakaan esittelyä mun kodista, ainoastaan jostain yksityiskohdista joten koin että ny on oikea aika esitellä mun 35 neliön yksiötä muidenkin kanssa!
Mulla on kestänyt aika kauan löytää se oma juttu sisustuksessa. Välillä oon tykännyt pinkin ja harmaan yhdistelemisestä ja välillä taas pelkkää valkoista harmaiden yksityiskohtien kanssa. Nykyään mun tyylinen sisustus on muuttunut vähän maanläheisempään joka näkyy muun muassa mun itse tehdyssä "kirjahyllyssä" tai heinäseiväs tikkaista. Tykkään yhdistellä kuitenkin tämän mun rustiikkivillityksen kaveriksi modernia ja simppeliä twistiä.
Kyseisessä yksiössä on tullut asuttua jo reilu vuoden ja vieläkin tuntuu siltä, että täältä puuttuu moni asia. Esimerkiksi keittiönpöydän ja tuolien uusiminen on ollut agendalla jo hetken mutta jotenkin sitä on aina miettinyt että saavat kelvata kunnes muutan isompaan asuntoon. Pitemmittä puheitta, tässä muutamat kuvat meikäläisen kodista:
Plussaa tässä asunnossa on ehdottomasti se, että kaikki mahdolliset remontit on tehty juuri ennen kun itse muutin tänne. Myöskin mun naapurit ovat todella mukavia ja harvemmin seinän takaa mitään ylimääräistä meteliäkään kuuluu. Tiedä sitten jos mun seinänaapurit on tässä asiassa ihan samaa mieltä :D Jos jotain negatiivista tästä asunnosta pitäisi etsiä niin keittiön pieneys on ehkä ainut joka on jotenkin ärsyttänyt. Rakastan ruoan laittamista, etenkin leipomista, mutta mun pienehkön keittiön (jossa laskemistilaa on todella rajallisesti) takia harvemmin tekee mieli panostaa ruoanlaittoon. Välillä oon jopa vatkannut kermat lattialla... Seuraavan kerran kun muutan, pidän kyllä huolen että keittiössä on ainakin 2 metriä enemmän laskemistilaa kuin nykysessä köökissäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti